úterý 17. června 2014

To Be Read Jar #3


Nazdar nazdar. Jelikož mám předchozí TBR skoro splněn, je tudíž čas se vydat dál. Z předchozího losování jsem si vytáhla Hořký měsíc a Markétu Lazarovou. Nesnáším obě knihy. Markéta Lazarová je pro mě snad nejhorší kniha k maturitě, kterou si člověk může vybrat. Hořký měsíc stále dočítám, ale jelikož jsem se s čtením trošku rozšoupla, chci si přečíst další. Stihla jsem ještě přečíst pár knih k tomu a to jest Vyhlídku na věčnost od Jiřího Kulhánka, Goliáše od Scotta Westerfelda a Enderovu hru od O. S. Carda.
 Vytáhla jsem si Labyrint od Kate Mosse, což mi ani nevadí, ráda si to dočtu.
Dále jsem si ještě naložila další nášup v podobě Ready Player One a Vetřelce od Sarah Watersové. Po dvou letech jsem si konečně obnovila průkazku do knihovny a přitáhla jsem si o tamtud 3 knihy.

Žádné komentáře:

Okomentovat