neděle 22. června 2014

read-a-thon #ctemedlouhonectene: TBR



  Nastal čas to tu trošku rozproudit a konečně se zapojit do nějaké challenge. Však víte, zažít nějaké to vzrůšo. To bude jízda. Zapojila jsem se do toho které pořádá Turning over the page. Challenge probíhá týden a za úkol jsem si dala, přečíst co nejvíce knih, které mi tu stojí už hezky dlouho. S tímto úkolem jsem totálně v prdeli, jelikož knížek které jsem ještě nečetla mám hafo, takže mám menší problémek.
  Po 50 vteřinovém přemýšlení jsem se rozhodla přečíst 3 staré a 2 ty nejnovější v mé knihovničče :3

 Snad roky už mám Cestu sněžných ptáků, jednou jsem ji dostala od mamky a pořád jsem se ještě nestihla dokopat k tomu, abych se na ni alespoň podívala. Na to že jsem všeobecně považována za nesbofila, jsem nebyla schopna dočíst Švábi a začíst číst Lovce hlav. A jako dvě poslední knihy jsem si vybrala Karlíka a Alenku, jsou to moje nejnovější přírůstky v knihovně a tak nějak se k sobě prostě hodí.

Žádné komentáře:

Okomentovat