úterý 24. června 2014

Read-a-thron #ctemedlouhonectene: Den 1


Hned brzy ráno v Pondělí (0:35) jsem začala číst Karlíka a továrnu na čokoládu od Roalda Dahla a dočetla ji v Úterý ráno. Zřejmě si teď říkáte, proč mi trvá tak dlouho přečíst 130 stránek? Věc se má tak, že mi kočka hodila bobek za skříň a mě celý den zabralo odšupování skříňí. Když jsem konečně bobek našla :D, tak jsem si začala přerovnávat knihovničku. Což je takový můj fetish, protože se v knihách ráda přehrabuji a rovnám je a přerovnávám a zkoumám kam se knížka nejvíc hodí atd, určitě to všichni znáte.
































2 komentáře:

  1. Bobek za skříní :D Od té doby, co máme kočku venku se mi to nestalo :D A jak tak koukám na Tvou knihovnu, napadá mě, že bych si tu svou mohl taky nějak přestavět :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nebylo jednoduchý se k tomu dostat, když mám pokoj obložen skříněmi :D Přestavba nikdy neuškodí, já se v tom třeba vyžívám, i když pak držkuju, že jsem si to měla nechat jak to původně bylo, protože tam pak mám ještě míň místa :D

    OdpovědětVymazat