neděle 29. června 2014

Read-a-thron #ctemedlouhonectene: Den 4-7

Nečekala jsem že tato knižní výzva skončí pro mě tak špatně, ale což, stalo se. Stalo se to, že jsem neměla na čtení vůbec žádný čas. Což je divné, protože od maturity mám času že nevím co s ním dělat ale jakmile se přihlásím do nějaké výzvy tak čas najednou nemám :D Po dobu knižní výzvy jsem zvládla dočíst 2 knihy, Karlíka a továrnu na čokoládu a Alenku v kraji divů a za zrcadlem. Díle jsem pak zvládla přečíst pouze dvě stránky z knihy Šváby od Jo Nesba :D, vím, žádná sláva. Nedávno jsem si pořídila e-knihu Zlé ženy, kterou jsem četla 2 hodiny ve vlaku, stihla jsem přečíst cca 30 stran. Při jízdě vlakem se spíše zajímám o exoty co se mnou sedí v kupéčku než o knihu, a navíc jsem ze začátku cesty ještě tak hodinu stála u záchodků, protože tam nebylo volné místo. No a v Pátek jsem ještě místo čtení šla radši do kina na Transformery :D
  Říkám si, jestli má pro mě cenu se vůbec do nějaké výzvy přidávat, protože nikdy nevím co mi do  toho vleze. Ale což, lepší 2 knihy než žádná :)

Žádné komentáře:

Okomentovat