úterý 11. listopadu 2014

Vyhlášení Giveaway


   Na začátek bych ráda chtěla poděkovat všem co se zúčastnili, bylo vás neskutečných 58! Bohužel několik z vás jsem musela ze soutěže vyřadit, i vy jedni podvodníci! :D Celkem u Vás měli úspěch i moje hůlky, což jsem ráda, přemýšlím, že bych udělala na Vánoce soutěž převážně na ně, a pokusila bych se i o nějakou autentickou.
  
   Pár holek se ptalo (píšu holek, protože se zúčastnil jen jeden kluk, a ten se neptal :D) jak trávím Halloween a jestli mám radši Dušičky. V podstatě já pořádně neslavím ani jedno. Na dušičky s rodinou objíždíme hřbitovy a uklízíme tam a různě to tam zdobíme. Já osobně bych to udělala tak, že byl od 6-16 slavila Dušičky a v pozdních hodinách Halloween :D Já se ráda obleču jako šílenec, baví mě na Youtube sledovat tutoriály na různé strašidelné kostými, dokonce jsem se jednu dobu učila jak udělat podříznuté hrdlo, popáleniny, zlomeniny a různé podobné věci. Upřímně, kdybych neměla co dělat tak se dám k filmařině ke speciálním efektům, myslím že by mě to bavilo víc, než cokoliv jiného :D
  A teď zpátky k tomu co Vás zajímá nejvíc, a to kdo vlastně vyhrál!

Vítězkou se stává The Lizz!
Blahopřeji k výhře, doufám, že se knížka a zbytek bude líbit :). K Lizz poputuje knížka V plamenech, záložka/y a hůlka číslo 1. Pokud mi na e-mail neodpoví řekněme cca tak do 72 losuji dalšího.



3 komentáře:

  1. s tou filmařinou je to úžasný :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ksakru, tu knihu a hůlku jsme fakt chtěla, neva, snad jindy. Gratuluji výherkyni !
    A ta fimlařina je dobrý nápad, taky ěm to párkrát napadlo ale uplřímně, než se člověk doopravdy dostane k takové práci, chce to hodně dlouhou cestu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vím že je to na hodně dlouho :( ale představ si ten pocit, dělat třeba na kulisách k Hobitovi (já osobně miluju Petera Jacksona :D) anebo dělat u Marvelu, kdybych měla takovou příležitost, tak se snad štěstím poseru :D

      Vymazat