úterý 4. listopadu 2014

Recenze eshopu dobre-knihy.cz




Odkaz: dobre-knihy.cz




  Kupuji knihy převážně jen na eshopech, pokud nemají v kamenných obchodech slevy. Proto bych se s vámi ráda podělila o zkušenost z eshopu dobré-knihy.cz Tento eshop má snad ty nejlevnější knihy ever. Dost jsem pátrala a nic levnějšího jsem nenašla. Na všechny knihy jsou slevy minimálně 15% a poštovné se pohybuje od 55 kč a víš, záleží na způsobu doručení, mimo jiné můžete využít i uloženku, kam si můžete nechat knihy poslat a stojí vás to asi 30 Kč. 
 V neděli 2.11. jsem si objednala knihy, některé měli v externím skladu a některé na prodejně. Což bývá většinou problém, protože takhle trvá déle zásilku zkompletovat než normálně. Proto mě hodně mile překvapilo, že jsem si balík mohla vyzvednout už v Úterý 4.11. 
 Přišli perfektně zabalené.

 Dokonce mi přišla i záložka :3

Paperback byl bohužel trochu promáčknutý a ušmudlaný

+ nízká cena
+perfektně zabalené
+rychlé dodání
+levné poštovné
-nemají všechny knihy
-ty mé byli ušmudlány

☺☺☺☺

2 komentáře:

  1. Zkus ještě levneucebnice.cz, ty jsou o víc jak 20% levnější než kamenná knihkupectví a můžeš si knihy vyzvednout i osobně v Praze. Recneze na eshopy oceňuji, každý názor a zkušenost dobrá :) Jen člověk musí doufat, že mu knihy přijdou nepoškozené. Na to já jsem například hrozný pedant.

    OdpovědětVymazat
  2. Oni tam nemaji slevy jen15 % , ty co jsem si kupovala ja tak bylo kolem 25% :D. Já neříkám že mi ušmudlané knihy nevadí ale nijak zvlášť na to vysazena nejsem :D, protože vím že jednoho dne skončí zničený a vodrbaný a poškrábany atd.. tím jak je pořád někam stěhuju :)

    OdpovědětVymazat