pondělí 10. listopadu 2014

Nerd TAG

Autorka Tagu je Knihy v srdcích
Předem upozorňuji že neodpovídám na otázky podle pravidel, neumím to, nedokážu to :D


1. Nejoblíbenější superhrdina?
Já radši ty druhý než superhrdiny, aleee vybrala bych si Hellboye, protože je prostě sexy a je boží a roztomilý.













2. Startrek nebo Starwars?
Rozhodně Startrek, líbí se mi ta představa letů do vesmírů a objevování nových světů a ras, co si budu nalhávat taky bych jednou chtěla být vesmírný průzkumník, s astronautem bych se taky spokojila :3. Nejradši mám Startrek Voyager a Startrek Enterprise.










3. Oblíbený/á spisovatel/ka?
Mmm.. těžké, velice těžké. Nevím jestli se nejoblíbenější autor/ka určuje díky mým sympatiím k oné autorce/autorovi a ke konkrétnímu dílu anebo k počtu přečtených knih od jednoho autora a k jejich sympatiím. Doufám že chápete co tím sakra myslím :D!  Asi bych řekla že nejradši mám J.K. Rowling a samozřejmě její sérii HP a její miniknížečky, Prázdné místo a Volání kukačky jsem ZATÍM nečetla ale chystám se na to. A mým neoblíbenějším autorem je Ernest Cline se svým dílem Ready Player One, napsal jen jednu knížku a tu knížku zbožňuju.


4. Marvel nebo DC comics?
Marvel!


5. PS, XBox nebo Wii?
Wiiiiiiii, aspoň u toho člověk jen nesedí a nekazí si oči (teda, oči si při tom asi taky kazí).


6. Oblíbený předmět ve škole?
Na základce matika, na střední výpočetka, na vejšce psychologie.


7. Harry Potter nebo Pán prstenů?
Harryho P. znám od dětství, vyrůstala jsem na něj a strašně moc ráda bych chtěla žít v Bradavicích :D To ale neznamená že nemám ráda Pána prstenu, jen je to pořádně hardcore fantasy a mě osobně se to špatně a dlouho čte.

8. Oblíbená počítačová hra?
Jenom jednáá? To je jak chtít po knihomolovi aby taky vybral jen jednu knihu, prostě nemožné! :D
Diablo 3, Dark Souls II a z těch starších Jazz Rabbit.


9. Jaká by byla tvoje super síla?

Je supersíla nesmrtelnost?


10. Být raději Thor v Bradavicích nebo Harry v Asgardu?
Thor v Bradavicích to by byl panečku pohled :D Harry by se v Asgardu ztratil kdežto Thora v Bradavicích by nikdo nepřehlédl :D


11. Super síla, kterou máš a je ti úplně na nic?
Mno, mám šestý smysl na pavouky, jakmile je nějaký poblíž, začne mě všechno svědit. Taky se mi občas stává že se mi plní sny nebo zažívám Déjà vu. Když poslouchám na plný koule hudbu v sluchátkách tak mám občas pocit, že se kolem mě všechno třese s hýbe a je to pěknej haluz :D

12. Jaký kouzelný předmět bys chtěl/a mít?
Hmm hmm, asi stroj času skřížený s vesmírnou lodí, TARDIS by se mi hodila.



Žádné komentáře:

Okomentovat