středa 12. listopadu 2014

Halloweenský Book Haul


Je sice pár dní po Dušičkách ale to nevadíí, tedy aspoň mě ne :D




Doctor Who: Zvéj smutku - Tommy Donbavand
Darwinský výtah - Jason M. Hough má neskutečně scifiozní obálku, kdyby to nebylo hnusně vyfocené, viděli by jste tu krásu :D. Spousta lidí mi doporučovala Stephena Kinga a jelikož já nesnáším klauny tak si myslím, že tohle bude ideální knížka pro mě, i když je to velká bichle.


Psychologii sériových vrahů jsem si pořídila čistě ze studentských důvodů, a není to tak dobrý jak jsem čekala -_-. Hladový oheň od Erika Axla Sunda jsem si musela pořídit, jelikož akutně nutně potřebuji vědět jak ta šílenovina skončí.

Jupíííjoouuuu vyhrála jsem knížku Dračí oči: Černý jezdec od Kristýny Hlaváčkové na fb stránkách Fragmentu, a je dokonce podepsaná :) A na konec jsem si pořídila Rytíře sedmi království od George Martina, četla jsem od něj jen tak zběžně Hru o trůny a k tomu sledovala seriál a je to podle mě hustej borec, sice je teď z něj mediálně známý masový a sériový vrah ale i tak je to borec! (Mediálně známým masovým a sériovým vrahem myslím to, že v jeho knihách všichni umírají :D).









4 komentáře:

  1. Rytíř Sedmi království je skvělý, doporučuji. :) O Závoji smutku uvažuji, ale ještě jsem jaksi nerozhodnutá, tak uvidím. Třeba se k němu nějak dostanu, zatím mám dost DW knih v angličtině. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě závoj ušel, konec byl na mé poměry až moc vylízanej a divnej ale :D

      Vymazat
  2. Wow, tu knihu TO si rozhodně musím taky pořídit! A gratuluju k výhře ! :))

    OdpovědětVymazat