pátek 1. května 2015

Vyhlášení soutěže (a můj dlooouhý komentář k tomu)

Začnu menší statistikou. Zúčastnilo se Vás krásných 61 lidí, čuměla jsem :D. Zřejmě to bylo způsobeno tím, že jsem pro jednou vložila do soutěže něco pořádného. Celkem bylo 127 vstupů. Některé Vaše komentáře byli úžasné, spousta nových filmů ke koukání a spousta nových knih ke čtení. Na některých bylo vidět, že jim moje otázky lezli vyloženě na nervy a říkali si "Omg prostě naval tu knihu". Co se týče vzhledu, tak jste prošli menším experimentem, po dobu soutěže jsem 3x změnila vzhled a sledovala jsem Vaše reakce jak se Vám líbí nebo ne. Nakonec jsem došla k závěru, že tam prostě budu mít každou chvíli něco jiného, tématicky laděný vzhled, Velikonoce, Vánoce atd... prostě to co se líbí mě. Stejně, dobrý bloger se pozná podle toho, kolik lidí čte jeho články a nechodí mu jen očumovat textury :D Jedna slečna si taky stěžovala že mám vyjadřování jak buran z vesnice a moje čeština je strašná. Mno, dost to ovlivnil taky fakt, že prostě JSEM BURAN Z VESNICE :D S češtinou můžu něco udělat (budu si dávat pozor na čárky (kecám, nebudu), budu psát spisovně a né hovorově (heh to už mi tuplem nevěřte), budu mluvit sprostě a budu se přetvařovat že jsem slušná a milá holčička). Děkuji Všem za milé a krásné komentáře, jste úžasní :) AnetKej mě upozornila, že většina mých odkazů v rubrice Přečteno nefunguje, nemrdá to jen tobě :D, změnila jsem si název blogu a úplně se mi vykouřilo z hlavy, že to mám přepsat a za to jsi si vysloužila bonusový vstup :D Pardóóón.

Co se týče mých otázek tak si na ně sama odpovím. Hraju hry: BlackHole, Diablo 3, Far Cry 4, nebýt mého lůzackého pc tak bych si ráda zahrála Dark Soul II, GTA V, Assassin's Creed a to vážně hodně. Moje první výplata zřejmě padne na nové ramky a procesor :D Těším se na film Avengers: Age of Ultron, jsem zvědavá jaká patlanina z toho vyleze. Znám tu verzi podle komiksu, kde Ultrona stvořil Ant Man (ten chlápek co si rajtuje na mravencích) a ve filmu by to údajně měl být Tony Stark. Dále se pak těším na film Star Wars: Episode VII - The Force Awakens, Pixely, Tomorrowland, Méďa 2 a na Mimoněě. Strašně moc mne potěšilo, že se našel jeden človíček kdo taky sleduje Agraelovi nasrané rage, culila jsem se jak debil, vážně jsem z toho měla radost! Cca odebírám asi tak bilion youtuberů, jsou mezi nimi i booktubeři, beauty a fashion, DIY, a poslední dobou sleduji hodně let´s playerů. Konkrétně to je medojedí král Agraelus, SVKFrankenstein, PeŤan Games, EvilBender47, GoldieStarling, Hoggy, Indian, King Books, KlairedeLys Art, Naprostýho retarda, Loepsie, MadeYewLook, menameselassie, jak říkám, je jich hodně :D. 
Spousta z Vás mi doporučovala knihu Ready Player One, bohužel musím konstatovat, že knihu jsem četla a je naprosto úžasná a chápu že na můj blog jste zavítají jen kvůli soutěži, takže Vám nemám za zlé, že jste nečetli moji recenzi :). Nerdík nálada se u mě projevuje tak, že mám chuť koukat/číst sci-fi a na strašně chytrý věci jako je Teorie velkého třesku, vědecké dokumenty (možná to nevíte ale já žeru astrofyziku :3), Vědecké kladivo od rychlé Roty, Halo 4: Forward Unto Dawn, kniha Silo a Marťan, série Takeshi Kovacs, Enderova hra, Sherlock, Interstellar, Doctor Who, Star Wars, Star Trek, SG1, SGA, všechny filmy o Predátorech a Vetřelcích, dalo by se říct, že zbožňuji všechno kde se nějak objevuje vesmír, mimozemská civilizace, cestování časem, věda a znova vesmír. Mým velkým snem bylo, tedy pořád je, stát se astronautem :3 

A teď konečně k vítězům, ano vítězům, rozhodla jsem se, že z původně jednoho výherce se stanou nakonec 2! Bohužel  mi bude trvat delší dobu než knihy odešlu, ale myslím si, že to nebude moc velký problém. Výhercům co nevidět pošlu e-mail a jako vždy, pokud mi neodpovědí losuji dalšího :)
Vítězem se tedy stává:
Jana Špuláková a Jáchym Šidlák

6 komentářů:

  1. AŤ ŽIJE AGRAELUS :D právě jsem kvůli tomu hovadu vyhrála knihu haha :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je fajn vidět samu sebou zmíněnou v cizím článku :D :3 Jen teda nechci bejt šťoura... :D Ale asi máš dán špatný odkaz na Vraní dívka, páč mě to pro změnu hází na Angelopolis... Já si tu tvoji zatracenou recenzi prostě nepřečtu, co? :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se může stát vážně jen mě :D Přísahám při Voldemortovi, že tohle je naposledy co jsem si změnila blog :D jinak je to už opravené :3 doufám :D

      Vymazat
  3. Mně přijdou teda hůlky "pořádnější". :D Panebože, tolik her. Kde pak bereš čas na jiné aktivity? :D Zase tolik jich není, já vím, ale i tak. Už ani nevím, jakou knihu jsem ti doporučila (možná žádnou). Každopádně RPO to nebylo, ale měla bych si to už přečíst. K tomu tvému vyjadřování.. No, vždycky mě překvapí, co všechno nepřidáš na fb stránku. Nemyslím to zle, pokud to tak zní. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepařím 24 hodin denně ale jen když nemám co jiného na práci :D Chápu, že moje vyjadřování některým zarputilým knihomolům závislých na gramatice vadí, ale nenutím je k tomu aby mě stalkovali :3

      Vymazat