neděle 17. května 2015

Crafting: Malování No.1

Mám spousty zájmů, které my vydrží max. tak týden a pak si najdu zase jiný. Co mě ale nikdy neomrzelo je malování a dělaní různých serepetiček. Sice si dávám u toho tak půl roční pauzy ale vždycky se k tomu vrátím. Když jsem ještě chodila do školy, tak jsem nesnášela prázdniny. Moje rodina nikdy nikam o prázdninách nejezdila a já neměla s kým trávit prázdniny. Co si budu nalhávat, já mám celkem zvláštní a ujetou povahu, která se ne všem líbí :D forever alone.. No ale zpět k malování. O prázdninách jsem nakoupila hromadu barev a jala se malovat na zdi. Můj zednický um Vám předvedu v příštím článku. Teď příjde spousta nekvalitních fotek mých děl. Doporučuji si prohlédnout tuto rubriku, je tam víc fotek a mnohem lepších :)





Loď Jacka Sparrowa, tohle jsem malovala ještě jako malý špunt

tohle je moje první manga postavička

so cute :3

Tady mi došla černá fixa, pro to je to bílé. :D

Místo toho otazníku měl být hrnek, ale ten mi nešel, tak jsem se na to vyprdla a dala tam otazník.




Dobrovolný hasič od nás z vesnice. Upřímně doufám že to nikdy neuvidí, já neznám jeho a on nezná mě :D Dali jsme si s "kamošem" takovou challenge, kdo nakreslí člověka podle předlohy. Asi jsem vyhrála, on nenakreslil nic :D

Peter Jackson na přijímačky na filmařinu :3


 Poslední dobou jsem se nadchla pro něco nového a tím jsou cosplaye a dělání replik herních zbraní. Zatím nemám nic vyrobeno, nabírám inspiraci a sháním materiál a nářadí :D Většina toho se nedá sehnat v Čr a když už ano, je to drahý jako prase!!! Pokud všechno posháním tak móóžná udělám i video :D

3 komentáře:

  1. Máš to všechno moc hezké! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Čas od času se dívám na své starší výtvory. Jen z prváku mi jaksi chybí, poněvadž můj bývalý profesor výtvarky všechno na konci roku zlikvidoval a ještě mi pomalu nadal, že už nejsem na základce, kde si to můžu odnést domů. Teď už lituju jen toho papíru a barev, které jsem do toho investovala. :D Ach jo...

    OdpovědětVymazat