pondělí 2. února 2015

Dokonalá chuť aneb Jak sníst svého manžela - Natalie Young

Autor: Natalie Young
překladatel: Jan Netolička
nakladatelství: Domino
vazba: hardback
počet stran: 272
žánr: román
Anotace: Seznamte se s Lizzií Prainovou: ženou v domácnosti, která nedávno překročila padesátku. Bydlí v domku u lesa se svým psem Ritou. Moc ráda vaří a lidem ze sousedství se vyhýbá. Jejího manžela Jacoba už pár dní nikdo nespatřil.

To proto, že ho Lizzie bacila rýčem do hlavy, nebyl to nijak promyšlený tah, prostě si jednoho krásného dne řekla, že by to mohla udělat. S jejím manželem Jackobem to skřípalo už od té doby co se seznámili. Neměli nikdy moc peněz, jejich vztah byl prazvláštní a nikdy neměli žádné známe, se kterými by chodili na společné večeře, jak to dělají normální postarší manželé. Co Lizzie vedlo k tomu aby ho zabila? Je to snad chudoba, neštěstí v manželství anebo si prostě uvědomila že její starej je prostě hovado co si to zaslouží? Hlavní věc teď je, jak se zbavit těla. Jeho rozřezaná mrtvola leží na dně mrazáku v pečlivě rozdělených pytlích se štítky. Co s nim? Zakopat ho na zahradě? Aby ho pak rozežírali akorát červy? Ne. Nejlepší a nejekologičtější bude když se sní. 

Knihu jsem si koupila z toho důvodu, protože mě zajímalo jakým způsobem to bude pojato. Bude to komedie, zábava? NE! Příběh pro měl byl jedna velká nuda, hlavní postava vede neustále nudné monology, které mě ani za mák nezajímají. Nevadil mi ani popis toho na jaký způsob si připraví svého manžela ale neskonale mě nudili ty její rozprávky nad tím co by bylo kdyby nebylo. Knihu bych asi doporučila ženám, co vědí, jaké strasti obnáší manželství. Možná proto jsem nedokázala vstřebat co to ta paní vlastně pořád mele, nedokázala jsem se vcítit do její situace. A nejhorší na tom všem bylo, že z toho popisu jak chutně a s láskou připravit svého manžela, jsem dostávala hlad. Bonusové bodíky knihy dostala za originální a krásnou vazbu, která je vážně pěkná, hodně pěkná.

hodnocení: 45%






5 komentářů:

  1. zajímavá kniha a chci si jí přečíst, moc mě to láká :D

    OdpovědětVymazat
  2. jééj, já si ji chtěla přečíst s tím, že to bude sranda, něco jako Pekáč buchet atd.

    OdpovědětVymazat