úterý 3. února 2015

Book Haul #14


Tak jako každý měsíc si říkám, že nebudu nakupovat a vždycky to dopadá nějak takhle :D

 9 macků

Destrukční deník mám už dlouho ale vždycky na něj zapomenu ho ukázat :3 Dále jsem si v Dobrovských slevách koupila Světové umění:Kahlo

Mimo jiné zbožňuji filmy pro pamětníky a ty černobílí herce :D
Adina Mandlová: Příběh české hvězdy
Robokalypsa - Daniel H. Wilson
Když se řekne V+W



Na bazoši jsem pak sehnala Sváteční víkend, který je předlohou pro film Prodloužený víkend, která je naprosto úžasný. Dále pak tu mám Dva meče a Dvě zrcadla od Karolíny Limmrové.

Pekáč buchet - K. Petrusová

Ano, mám 2x Pekáč buchet, jeden jsem se koupila a druhý jsem dostala jako e-knihu recenzák. Dokonce jsem pak vyhrála Losing it což si ani nepamatuju ale mam to napsané v zápisníčku :D




9 komentářů:

  1. Som zvedavá, čo povieš na Losing it :) Ja som ju síce ešte nečítala ale väčšinou som čítala kladné recenzia, tak uvidím :)
    Inak, ja si ju chcem prečítať v slovenčine, aj keď v češtine je dosť pekná obálka oproti slovenskej, čo ma dosť štve, mohli sme mať aj my takú :( :D

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja taky doufam, ze se mi bude libit , jinak budu pekne nastvana :D

      Vymazat
  2. Skvělé knihy :) Sváteční víkend bych si chtěla přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné přírůstky :) Já jsem taky četla Pekáč buchet jako recenzní e-knihu a moc ráda bych si přečetla Losing It. Také mám doma Destrukční deník a opravdu moc mě baví :) Hodně štěstí i v dalším čtení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem ted Destrukcni denik odlozila, chtej tam po me abych neco porad kreslila a ja uz nevim co :_D

      Vymazat