pátek 29. srpna 2014

Book Haul #11






 Kuuurňa ja se nezdám, Photoshop mám sotva 2 minuty a není ani pořádně poznat kde byla čí adresa :D
 Uuuuu novinýýýýýý
 Jooo prohlížím si vycpávku krabice :D
 Mmmm Marťánci, ty už jsem dlouho neměla...
 Pěkná knihovna...
 Ehh tohle je tak pěkně infantilní, že bych si to i koupila :D
 To mi připomíná, že mám hlad.
 Tramtaradáááááááááááááááááá
 PS. Miluju tě - Cecelia Ahernová

 Farao - Boleslaw Prus
 Slečna Pettigrewová začíná žít - Winifred Warsonová
 Pýcha, předsudek a zombie, sice jsem četla hodně negativních recenzí které hlásali, že je to prznění klasické literatury, ale já originál nečetla takže se mě to netýká :D
 Paní Bovaryová - Gustave Flaubert
 Beztak tohle je lepší než nové knížky :3

 Objevila jsem kouzlo bazaru na FB, dají se tam někdy najít opravdu bomba věci na opravdu nízké ceny, koupila jsem si tam 3 miniknížečky Startrek, ale upřímně tu kozatou ženskou na obálce si mohli odpustit....
 Taky sehnáno na fb bazoši, jeden za 60 Kč :3
 Po 35 korunkách
 Tak tohle mě nejvíc potěšilo, Prázdné místo jsem sháněla už dlouho a za tu dobu co jsem čekala jsem dostala i záložečku :)
Země prokletých - Liliana Lazarová z LK

2 komentáře:

  1. Krásné knížky, tolik jsem si jich nekoupila už hodně dlouho! Nejvíc ti závidím knížku od Jane Austenové :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejvíc na tom je, že celková cena za všech 15 knih nepřesáhla 600 korun což je teda vážně hustokrutopřísný :D

      Vymazat