čtvrtek 14. srpna 2014

Den 2. modrá | Colour Book Challenge





1. Kolik knížek této barvy máš?
13

2. Vyjmenuj je:
Hledání Aljašky - John Green
Harry Potter a Fénixův řád - J. K. Rowlingová
Kovbojové a Vetřelci -  Joan Vingeová
Angelopolis - Danielle trussoniová
Zimní přízraky - Kate Mosse
The Tales of Beedle the Bard - J. K. Rowling
Stopařův průvodce galaxií - Douglas Adams
Stopařův průvodce galaxií Restaurant na konci vesmíru - Douglas Adams
Bílý tesák - Jack London
Eragon - Christopher Paolini
Silmarillion - J. R. R. Tolkien
Čtyři poslední věci -  Paul Hoffman
Divergence - Veronica Roth

3. Která je tvá nejoblíbenější?
Moje nejoblíbenější knížka je jak jinak HP a Fénixův řád.














4. která je tvá nejneoblíbenější?













Kovbojové a Vetřelci -  Joan Vingeová

5. jaká má nejhezčí obálku?















Angelopolis - Danielle Trussoniová

6. Jaká má nejméně hezkou obálku?
Vypadá jak laciná prostitutka --__--














7. Která postava u tebe nejvíce zabodovala?
ehm... Severus Snape :D

8.  Která naopak nejméně?
Nemám ráda Čtyřku, jako chlap mě nezaujal a ani se mi nelíbí herec z filmového zpracování :P

9. Kolik z této hromady je:
Fantasy/Román/Sci-fi/Dystopie/Detektivka/Ostatní?
Fantasy: 6
Sci-fi: 4
román: 3
dystopie: 1
ostatní: 0



2 komentáře:

  1. Angelopolis má vážně kouzelnou obálku. Jinak sbírka docela pěkná! Já bych jich v modré barvě z knihovny vyhrabala asi méně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ehm.. já jich mám trošku víc jen to jsou naučné knihy a to se mi sem moc nechtělo dávat :D

      Vymazat