středa 1. října 2014

Nabíječ - Alice Clayton

Autor: Alice Clayton
překladatel: Jana Doležalová-Montorio
nakladatelství: Mladá fronta
žánr: erotika, komedie, román pro ženy
série:  Cocktail #1
počet stran: 280
Anotace: Caroline má fantastický byt v San Francisku a dokonalého kuchyňského robota, skvěle našlápnutou kariéru, kancelář s výhledem na záliv a recept na výtečnou cuketovou buchtu, má nejlepšího kocoura na světě, super kámošky a plný dekolt, ale nedostává se jí orgasmu! A navíc, světe div se, stěnou její ložnice otřásá noc co noc její sexy soused, co si v posteli servítky rozhodně nebere. A jak to asi může dopadnout: na jedné straně nadržená Carolin a na druhé sexuchtiví nabíječ?




   Carolin se čerstvě nastěhovala se svým kocourem do nového bytu. Ten byt je úžasný, její život je úžasný až na jednu věc, přišla o své Óčko, o svůj orgasmus. Navíc její ložnice sousedí s ložnicí jednoho nadrženého nabíječe. Buch. Buch. Buch. To je to co ji každou noc budí.  Její ložnice sousedí s ložnicí jednoho velice náruživého nabíječe. Carolin je tak nucena poslouchat plácání po prdelce, bouchání, mňaukání, vzdechání a prapodivné hihňání. Jednoho dne už do Carolin nedokáže dál poslouchat a zabouchá svému sousedovi na dveře aby se s ním setkala "face to face" a řekla mu pár peprných slovíček. Nepředpokládá ale že se její náruživý soused objeví ve dveřích jen s prostěradlem kolem pasu a s tvrdým p___sem (zbytek si doplňte sami ).



   Mě osobně eroťárny nevadí, nejsem zapšklá puritánka. Když se do toho zamíchá ještě humor, tak je to kniha mého gusta. Bavila jsem se u toho, je to vtipné, místy trapné, a místy dětinské, ale ano, bavila jsem se, takhle jsem se už dlouho nenasmála. Knihu doporučuji všem kdo mají volnější smysl pro humor, nevadí mu lechtivé scény a dokážou ustát podrobný popis sexu. 

☺☺☺☺

To mi připomíná, nedávno jsem na fb viděla jeden příspěvek, nehorázně jsem se u něj pobavila :D

Žádné komentáře:

Okomentovat