čtvrtek 2. října 2014

Book Haul #12






 úlovky z bazaru: Zmoudření Dona Quijota - Viktor Dyk z LK
paní Bovaryová - Gustav Flaubert
Dopisy z planety Země - Mark Twain
Převážně neškodná - Douglas Adams
Jak se stát britem - George Mikes
Noční let - Antoine de Saint-Exupery

Můj první RC výtisk, no výtisk, spíš je to v pdfku. :3


Kostičas - Samantha Shannon
Nabíječ - Alice Clayton
Sirotčinec slečny Peregrinové: Podivné město - Ransom Riggs


Škola čarodějů Průvodce magickým světem Harryho Pottera - Allan Zola Kronzek, Elizabeth Kronzek
Tento průvodce nemůže chybět ve sbírce žádného potterholica :3


Dospěj! - Ben Brooks
Nonstop knihkupectví pana Penumbry - Robin Sloan
Jumper - Steven Gould


U knihy Dospěj! se mi stala taková věc, v LK jsem si ji vybírala tak, aby nebyla opatlaná nebo potrhaná. Nu a když vlezu do auta tak zjistím že hřbet knihy je pocintaný nějakým lepidlem a celý je to naruby slepený :D Vracet ji nebudu, nemá to cenu za 20-30 Kč se mi tam vážně nechce táhnout. Koneckonců mám alespoň raritní knížku, třeba za pár let bude mít velkou cenu. Vím že ve skutečnosti nebude ale je fajn žít v iluze tak mi ji prosím neberte. 




Sin city #4: Ten žlutej parchant - Frank Miller
Hvězdné války: Z dobrodružství Luka Skywalkera - George Lucas

Co se týče nakupování na bazaru, dám si pauza. Pauza di dám z jednoho prostého důvodu a tou je člověk. Sama prodávám na bazaru a nebaví mě poslouchat různé výmluvy proč mi nepřišli peníze, a proč mi nepřišli knížky, a proč mi dotyčný neodpovídá když si zamluví knížku. Největší tečkou nakonec byl protivný chlap a buranským chováním, který se jentak mimochodem zmínil, že pokud mu nepošlu knížku (a to mi ji ještě nezaplatil) že mi vybere účet. Vím že je to nemožné, no né nemožné, ale takové chování se mi nelíbí a příčí se mi. Nakupování na bazaru je fajn, když narazíte na solidní lidi s férovým chováním, kteří si nemyslí že si neumíte spočítat poštovné. Prostě lidi jsou strašný svině co se peněz týče a kor v Český republice.



2 komentáře:

  1. Jé, to je ale krásná kupka. :)
    Dospěj mám také doma. :) Na Kostičase jsem moc zvědavá a Nabíječe závidím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nabíječ je úžasnej :D Kostičas ušel, ale bohužel už jen ušel :/

      Vymazat