středa 1. července 2015

Letní knižní HOP - soutěž

Jelikož zbožňuji soutěže, a kdo taky ne že, rozhodla jsem se zapojit do Letního knižního HOPu, který pořádá Cathy na vém blogu. Výherce bude pouze jeden. Některé jsou nové a některé nejsou. Přeji hodně štěstí a nezapomeň odhopkat dál.

Pravidla:
  • soutěž trvá od 1.7-15.7.2015
  • soutěž je určena pro pozemšťany s českou doručovací adresou
  • vyplnit formulář
  • užít si případnou výhru


Na co Alice zapomněla - Liane Moriarty
Marťan - Andy Weir
Mike´s Place - Jack Baxter, Joshua Faudem
Stopařův průvodce galaxií - Douglas Adams
Půjčovna masa - Richard K. Morgan - dejte jí šanci, je to vážně skvělá kniha!
Labyrint 3: Vražedná léčba - James Dashner


10 komentářů:

  1. Neeeeee! Mike´s place hrozně hrozně hrozně moc chci. :D Bože, to je nejdokonalejší soutěž, co jsem kdy viděla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to mě těší :3 na Mike´s place se taky těším! :D

      Vymazat
  2. Woow! Nádherné ceny! Moc děkujeme:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Jeiši, promin. Ted jsem dočetla tvůj předposlední článek. Prášku skoro jako má můj tata. Chtěla jsem ti poděkovat za soutěž :D, ale když jsem dočetla ten článek... No, jsem blesk, tak snad se máš už líp.

    OdpovědětVymazat