pondělí 22. června 2015

Ze života nerda - recenze nemocnic?

Jak si žiju? Na hovno? Jak mi je? Na hovno? Mam se dobře? Ne! Tenhle článek bude asi nejvíc ufňukaný, jaký jsem kdy zatím napsala. Cca před měsíc jsem jela do nemocnice s velkou bolestí v boku, sanitářka diagnostikovala, že jsem se pouze přežrala. LOL. To víš že jo babi, to víš že jo. Ne, nepřežrala jsem se. Měla jsem ledvinovou koliku v pravé ledvině. Jediný co mě dali byli prášky a hajdy domů. Prakticky se to nedá nijak léčit, ty kamínky prostě musí ven a když jsou malý, nechají se odejít samovolně, když jsou velký, jdete pod kudlu. Za A. vůbec mi neřekli z čeho to mám, jasně, jsem obézní a nejím zrovna zdravě ale příčin může být několik. Za B. asi na šesté kontrole mi doktor předepsal něco na bolest co zabírá a po čem nebliju jak alík. A za C. nevím. Od té doby jsem držela dietu, nežrala jsem nic mastného a tučného a ani sladkého. Před 14 ti dny mě přítel vezl do nemocnice s ukrutnou bolestí pod žebry. Jop, měla jsem žlučníkový záchvat, jednou za ten měsíc a půl jsem si dala grilovačku a dopadlo to žlučníkovým záchvatem. Teda, ono se zatím neví jestli je to žlučník, protože jsem objednaná na ultrazvuk, na kterém mají volný termín až někdy na Vánoce. Tím započala totální hladovka a dieta, s nemocným žlučníkem nemůžete žrát prakticky nic. Takže teď žiju o ovoci,, zelenině a dětských přesnídávkách. Co mě ale překvapilo bylo dnešní ráno, bolest pro změnu v levém boku. Nejdřív jsem si myslela že to jen dostanu, ale ta bolest se začala stupňovat a začala jsem zvracet. Takže jsem se odvezla na pohotovost spolu s kyblíčkem na blití, kde mi diagnostikovali, světe div se, další ledvinovou koliku, pro změnu v levé ledvině. A já se ptám. Z čeho?! Proboha z čeho to mám, když nežeru nic nezdravýho, chlastám vody víc než dost a cvičím, za tu dobu jsem zhubla víc, než za celý svůj život. Dali mi injekci do prdele a poslali mě domů s další hromadou prášků. Už z minula vím, že se po té injekci nesmí řídit, což mi v Pce samozřejmě neřekli, takže jsem si dala dvacet na zadním sedadle auta. Navíc co se Pardubické nemocnice týče, jsou tam dost nepříjemní, já se skoro plazím po stropě a nikdy si mě ani nevšimne. Štemberská nemocnice je o proti tomu ráj, je tam milá sestřička, sanitář byl pěkně šáhlej, dali mi tam něco dobrého do žíly a nestrkali mi žádné trubičky do míst, kde to sakra bolí. 

Doživotní zásoba drog

A jelikož jsem nemocná a na nemocný musíte být hodní. Co čtete? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat