pátek 12. června 2015

Můj no life započal

Proč se na blogu už dlouho nic neobjevilo? Věc se má tak, že jsem si našla práci. Nechci psát že chodím z práce dlouho a nemám čas na čtení to ne. Chodím z práce celkem brzo ale za to vstávám do práce pěkně brzo. Takže když dojedu domů, první věc co udělám je, že jdu spát, a spím a spím a spím. A když se probudím je pozdě, čas vhodný akorát tak na filmeček před dalším spánkem. Navíc jsem se zařekla, že si prostě nebudu kupovat knihy, protože se mi jich doma ještě spousty nepřečtených válí, určitě to znáte. Haluz největší na tom je, že si mi to skutečně povedlo dodržet! :D

Úroda za 3 měsíce a to 3 z nich jsem vyhrála :3

Poprvé v životě jsme zažila technickou kontrolu mého drahocenného autíčka. Nemám ho dlouho cca 2 roky a je staré stejně jako jáá so cute :3 Jelikož je tomu křápu už 20 let pak se není čemu divit, že těch 10 závad, kvůli kterým neprošel technickou, se většinou týkají rzi. Je to prostě stará rezavá popelnice. Ale i přes to jsem si ji nechala opravit, sice by mě to vyšlo levněji kdybych ji dala někam na vrakáč ale zase bych si musela kupovat nové, takže by mě to na konec vyšlo dráž :D A díky tomu, že první výplatu prakticky "musím" utratit za auto, tak mi jaksi nezbývají finance na knihy a na mé hobby. Těžký je život pracanta.

Závady na autě, nedělala jsem si srandu, je to rezavá popelnice :D

Dále se pak připravuji na divokou pařbu století na kterou si potřebuji dokoupit potřebné vybavení. Teď si asi o mě myslíte že jsem asi pěkná násoska že? :D Ale kdepak! Divokou pařbou mám na mysli to, že pomohu Geraltovi z Rivie "šukat" Ciri (víte jak se polsky řekne "hledat"?). Před pár týdny vyšla na PC hra Zaklínač 3: Divoký hon a tím započne můj brzká no life.

A to by bylo z mých novinek v mém životě vše. Celkem žádná změna :D Co vy? Jak se mate? Co nového jste si pořídili? :)

PS: Nejvíc aktivní jsem na instagramu, takže pokud máte zájem, můžete očíhnout :)

2 komentáře:

  1. Taky už pracuji a zlatá studenstká létá, období prázdnin :D jinak polsky rozumím, takže chápu :D ale když jsem s polštinou začínala, taky jsem se u toho docela nasmála :D
    ty průvodce ti moc závidím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja bych svá studentská léta nenazývala zlatým, bylo to nejhorší období v mém životě, fakt žejo :D Jn když jsem se dívala na let´s play Zaklínače, tak kolem mě prošla máma a zrovna se Geralt zmínil, že musí jít šukat Ciri, teď si o mě myslí, že jsem úchylák :D

      Vymazat