úterý 21. července 2015

Vyhlášení Letního knižního HOPu

Musím Vás ujistit, že vítězka už ví, že vyhrála, takže pokud stále doufáte, že jste něco vyhráli....smolík :D Ale k věci, zúčastnilo se Vás neskutečných 100 a 4 kusy člověka, což je vážně PECKA. Upřímně, takovou účast jsem nečekala. Čekala jsem, že mi výhry omlátíte o hlavu. Nebudu tu zbytečně rozebírat kdo a co jste mi napsal, jak Vás znám, stejně vás to nezajímá. Jedno Vám ale musím říct, máte neskonale divný hudební vkus.:D a strašně krásné sny do budoucna, většina jich je mnohem realističtějších než těch mých :) No upřímně, jakou mám šanci dostat se do vesmíru? Řekla bych tak -0,09% nějaké neexistující jednotky. Chtěla bych poděkovat těm, kdo si dal tu práci a zodpověděl všechny moje otázky a co je nejdůležitější, poděkoval mi :3. Vážně, napsat děkuji Vás nic nestojí a navíc je to milé :)

A výhercem se stává: Katka (Konkrétně tedy ta Katka, co ode mě dostala e-mail, aby nedošlo ke zbytečné mystifikaci :D)
Mějte se krásně, užívejte vedra a deodoranty do podpaží,  a hodně štěstí ve vaší budoucí profesi!

Žádné komentáře:

Okomentovat