čtvrtek 9. července 2015

UKK unboxing

Tyto komiksy jsem si koupila na fb Bazar knih, vyšli mě na hodně slušnou částku. Jeden se prodává za 249 kč, teda, kdysi dávno se prodávali za 249 kč. Teď když si chcete některý starší díl pořídit, musíte si vzít hypotéku a upsat duši ďáblu :D Celkem mě stáli 820 Kč i s poštovným. I AM FUCKING BUSINESSMAN!

 Skalpel do rukou malých dětí nepatří!

A copak se skrývá v tašce z Lidlu? :O





Jop, do celé série mi toho zbývá ještě hromada ale to nějak půjde :D

10 komentářů:

  1. No páni, to je teda pěkná pálka :D Za takový prachy bych to asi nekoupila, ale jsem ráda, že z nich máš radost ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to bylo ještě super levný, jinak je to drahý jako prase :D

      Vymazat
  2. :D Nedávno někdo rozprodával celou sbírku za 16 000 Kč:), takže chápu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeden z důvodů, proč se nedokážu dokopat ke kupování komixů, je cena. Ale mít celou sbírku, sakra!!! Taky bych to brala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super, super! Kdybys chtěla, máme doma trošku odrbanějšího Iron Mana - Démon v lahvi (číslo 1 :D). Kdyby se ti hodil, tak napiš zprávu na facebook.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mmm to je velice lákavá nabídka, uvidím co na to řekne moje výplata a pak dám vědět :D

      Vymazat
  5. Jsou to velké peníze, ale prostě... za některý věci se něco musí obětovat :D

    OdpovědětVymazat