čtvrtek 29. května 2014

Book Haul #8




Za dva dny bude konec měsíce, a já neplánuji si kupovat nějaké další knihy a proto je čas na další Book Haul. Btw nekupuji si knihy protože jsem na mizině :D

Celý měsíc se nesl v duchu pravidelných náletu na Levné knihy. Levné knihy jsou zlo. Ano, jsou zlé v tom že jsou moc levné a prodávají tam samé dobré knížky. Jako první knihu jsem si koupila Město Ember, tu jsem stihla přečíst a hned jsem musela běžet pro další díl. Tahle série je naprosto božská a já ji miluju! Dále jsem pak utrácela za knihy od Academie. Nepatřím k těm lidem co nesnášejí filmové obálky, naopak radší si koupím filmovou než normální :D Pořídila jsem si, Jarmark marnosti, Jindřich V. a Milenec lady Chaterliové. Pak jsem tam popadla nějakou strašně růžovou knihu, prostě se mi líbí ta obálka, když už přiteplená růžová tak ať je pořádna ===> Logika života.

 A jako poslední Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, u HP si plánuju dokoupit všechny díly v aj. Já vím, k ničemu mi to nebude, navíc je mám přečtené dávno už v češtině ale chci je prostě mít a to mi nikdo nevymluví ! :D Celkem jsem si pořídila šest knih což je na mě dosti chabé číslo, ale což, lepší něco než nic.









2 komentáře:

  1. Pěkné nálety, já o té edici pořád přemýšlím, ale spoustu knih mám už v jiném vydání :) Logika života zní zajímavě o čem to je? :) A Harry je taky z Levných knih?! Kdy kde jak? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěstí žádnou z nich nemám, a ikdybych je měla podezřívám se z toho že i tak bych si je koupila, Harry je z Dobrovskýho kdyby byl v Levných knihách tak tam není k hnutí :D Logika života je o tom, jakým způsobem se lidé rozhodují ve světě plném nejistot, opíšu ti zadek knihy, neumím to vysvětlit :D Pokud jsou lidé skutečně tak chytří, jak se soudí, proč kouří a berou drogy, podléhají hazardu anebo se bezhlavě zamilovávají? Je to racionální chování? A jak je možné, že váš neschopný šéf dostává tak přemrštěný plat? Ve skutečnosti i chování jednotlivců, od kterých bychom to nejméně očekávali, jako jsou prostitutky, narkomani, rasisté a revolucionáři, je podřízeno ekonomické logice: i tito lidé zvažují budoucí náklady a užitky, ačkoliv se to zřejmě vůbec neuvědomují. Přece jen tedy jsme a zůstáváme racionálními bytostmi...

      Vymazat