čtvrtek 22. května 2014

pan Peter Jackson

Rozhodla jsem se založit novou rubriku a to s mými kresbami. Některé jsou povedené, některé stojí za hovno ale já jsem přesto pyšná na to co jsem dokázala načmárat i když to je nic moc. Kreslím tím stylem, že si vezmu nějaké zátiší nebo něco a snažím se to namalovat. Nevymýšlím nic ze své hlavy, nedokážu to,ještě mi to nejde :D 
K Peterovi se váže takové story. Dávala jsem si přihlášku na filmařinu a jako podmínka přijetí byla vytvořit nějakou práci třeba krátkou povídku, scénář anebo OBRAZ herce nebo režiséra. Samozřejmě já natěšená že můžu konečně udělat něco pořádnýho a ono hovno! Nedalo mi to a po 3 dnech co mi obraz trval nakreslit jsem si vyhledala co znamená OBRAZ režiséra, nakonec z toho vyšlo že je to něco jako životopis. Takže Peter poputoval k mému příteli, který není schopný si ho ani pověsit.
Na to obraze se mi úplně nezdá ten palec vmáčknutý do jeho tváře, to pravé sklíčko na brýlích taky není nic moc ale hlavní na tom je, že jde poznat kdo to je :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat