středa 7. května 2014

Book Haul #7


Po dlouhé době přináším další Book Hual.
Toho medvěda v pozadí si nevšímejte, maluju a nemám ho kam dát. 

Jako první tu mám knihy z Levných knih kde jsem byla rekordně 3x za týden :D Pořídila jsem si Rosemary má děťátko, Solaris, Parfém, příběh vraha, Černý jestřáb sestřelen, Hořký měsíc, Mefisto a Markétu Lazarovou. Nedivím se Madlén že je sbírá jsou vážně boží ale takový velký fanda nejsem abych je měla všechny :-3.  Dále tu mám Oškliví, Putování Měsíčního stínu a Upíři, vlkodlaci a jiné strašidelné příběhy a ty jsou taky z Levných knih. Z Dobrovskýho jsem si odnesla Half BAD od Sally Green. V recenzi jsem se už zmiňovala že má naprosto boží obálku. Dále jsem si pořídila malou knížečku v malém zapadlém knihkupectví Papyrus v Pardubicích a to je Lucerna od Aliose Jiráska a film s Charliem Chaplinem :D A na závěr jsem si koupila knihu o kanibalech. Nebojte, nehodlám v brzké době sežrat své sousedy jen mě to prostě zajímá :D


Žádné komentáře:

Okomentovat