úterý 30. prosince 2014

Vánoční Book Haul a dárečky


 Ahoj lidi, dneska mám pro Vás článek Vánoční Book Haul, ve kterém Vám ukážu nejen knížky co jsem dostala k Vánocům, ale i ostatní dárky. Nevím jak vy, ale u nás se k Vánocům dávají většinou peníze :D, proto čekám na povánoční výprodeje kde je pořádně roztočím :)




Psa ani kocoura jsem si za ty peníze nekoupila, jen jsem Vám chtěla všem ukázat, jaký mám doma frajery :D Většinu peněz jsem utratila za nové infantilní oblečení, jako jsou vánoční ponožky a svetry, ty se mi velice líbí :D A taky za nové knihovny, původně jsem si chtěla koupit jen jednu, jenže když jsem tam knížky vyskládala nezbylo by místo na případně nové knížky, proto jsem si pořídila další. Dostala jsem také přední světla k mému autu :DD a super lampičku, která vydává galaxiózní světlo. Vevnitř lampičky jsou stínítka, která při dopadu světla na ně vytvářejí na okolních předmětech hvězdy a galaxie. Taky jsem si pořídila nový světelný řetěz, takže v noci můžu řádit muheheh. 







Pod stromečkem na mě čekala Duna od F. Herberta. Po Vánocích jsem pak dostala Tady a teď od Adele Parks, Dash & Lily - Kniha přání - Rachel Cohn, David Levithan, 101 mandal pro krásný den, která na fotce není.Ti šťastní z Vás určo zaznamenali 30% slevu na všechno v Dobrovském, já si rozšířila svojí sbírku Harryho Pottera a koupila další vydání Hobbita :3 Také jsem přemýšlela nad tím, zda si koupit Filmová kouzla Harryho Pottera, jenže, když jsem se nad tím víc zapřemýšlela, tak jsem došla k závěru, že je mnohem ale mnohem výhodnější si koupit anglickou verzi Page to screen HP, oproti cz verzi má asi tak o 400 stran víc, je propracovanější, hezčí a je tam víc informací, má pěknější vazbu a obecně je prostě víc sexy než česká verze.

Copak pěkného jste dostali pod stromečkem vy? :)

6 komentářů:

  1. Jůů, ty ponožky se Santou sem dostala taky!:3 ♥♥ Nádherné dárečky :))

    http://bookshelf.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nad tímhle anglickým vydáním Harryho Pottera jsem také uvažovala, je překrásné! Ale nakonec mi ho Ježíšek nepřinesl :/ I tak jsem ale z knižní nadílky nadšená, dostala jsem mimo jine Pána Prstenů a jednu moc hezkou anglickou knihu. Právě o nich chystám článek, je nemožné nechat si tu radost z nich jen pro sebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechceš radši udělat video? :D tvá videa se mi vždycky líbí :)

      Vymazat
  3. tak ta lampička by mě hodně zajímala :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem moc ráda, že jsem Tvůj blog objevila, je super!:)

    OdpovědětVymazat