čtvrtek 18. prosince 2014

Vyhlášení Vánoční soutěže

 

   Moc Vám děcka děkuji za doporučené vánoční filmy :). Mrazíka, Popelku a jim podobné jsem sice viděla miliardkrát ale pro nás Čechy jsou to typické pohádky :D Dost mě překvapilo, že se o vánocích díváte na romantické filmy typu Láska nebeská. Většinu z filmů co jste mi zmiňovali v soutěži už mám zkouknutých :D Viděla jsem Ukradené Vánoce Tima Burtona, Lásku nebeskou, Grinche, Frozen, všechny série Doctora Who, vánoční speciály všechny. Nejenom že jsem si to skvěle užila ale taky jsem si zkazila oči :D No vážně už ani číst nemůžu jak mě pálej. :D
   Ale zpátky k tomu podstatnému a to jsou vítězové. Vítězkami se stávají marry-berry a Pavla WinterNew. Oběma jsem napsala e-mail, pokud neodpoví do 72 hodin losuji dalšího :)
Mějte se krásně a snad hodně štěstí v další soutěži! 

2 komentáře:

  1. huhu heart broken :( gratuluji vyhercům ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Jéoééé! :D Dík! To je super. Vážně.. Mockrát děkuji! A je mi líto těch, kdo nevyhráli, ale já jsem trochu škodolibá a řeknu kyš kyš! :D

    OdpovědětVymazat