pondělí 8. prosince 2014

Vánoční Giveaway


Pravidla soutěže:
  • soutěž trvá od 8.12 do 18.12.2014
  • vyplňte soutěžní formulář
  • celkem budou 2 výherci
  • soutěž je určena pouze pro lidi a jinou formu života s doručovací adresou v ČR
  • vítěze vylosuji pomocí random.org, ale můžete si u mě šplhnout :3
o co se soutěží?
O jednu mnou vlastnoručně vyrobenou (czech handmade) hůlku. Neříkám že některé z nich se podobají některým z HP, takže mě prosím neukamenujte za jejich vzhled.



Většina z Vás jistě ví, že blogger automaticky obrací obrázky jak se mu zlíbí a vy s tím nemůžete vůbec nic udělat. A proto jsem napsala čísla z obou stran aby Vás to nemátlo a nemuseli jste si zbytečně kroutit krčky :D Přeji hodně štěstí v soutěži Vám všem!!!



7 komentářů:

  1. Jéé, konečně zase ty hůlky :3 Super! To se hned zúčastním. Jsou hrozně parádní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé! Mně jen jedna připomíná Brumbálovu a tu obyčejnou, jinak si myslím, že všechny vypadají originálně - prostě skvosty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak trošku bylo mým záměrem napodobit hůlky z Ho jenže nikdy se žádná nepovedla pořádně no :D

      Vymazat
  3. Jéé já už se nad nimi rozplívala minule a teď další šance. :) Jsou fakt boží

    OdpovědětVymazat
  4. Prečo iba pre ČR?! :D Aj ja chcem. Sú také nádherné :)
    (Viallen z All dreams are real- http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. protože pochybuji o tom ze Slovaci si proplati postovne :D

      Vymazat