úterý 13. ledna 2015

Pekáč buchet - Kateřina Petrusová

Autor: Kateřina Petrusová
nakladatelství: Fragment
žánr: román pro ženy
počet stran: 152
vazba: rozpadající se hardback, e-book
Anotace:
ONA
Redaktorka ženského časopisu, expertka na vaření, jídlo je jejím středobodem vesmíru. Sama o sobě říká, že je gastrosexuálka. Sport je pro ni zlo a jmenuje se Klára.
ON
Adrenalinový sportovec. V létě leze po horách, v zimě po zamrzlých vodopádech. Sport je součástí jeho života a nedokáže bez něj existovat a jmenuje se Matouš.


Klára a Matouš, dvě úplně rozdílné osoby, jediné co je spojuje, je jídlo. Klára pracuje v redakci ženského časopisu Stella kde má sloupek o jídle a rubriku o vaření. Díky osudové náhodě je Klára poslána udělat rozhovor za svou kolegyni Míšu, která svádí v nemocnici doktory a mimo jiné se také léčí z alergické reakce na včelí bodnutí. Jelikož Klára nemá moc velké zkušenost s rozhovory s
humanoidní formou, je hodně nervózní a ještě víc znervózní, když zjistí s kým že to má vlastně dělat onen rozhovor. Matouš Kopřiva je velice pohledný horolezec a zmrzlo-vodopádo-lezec, který se pyšní titulem mistra Evropy v lezení a vlastní ten nejúžasnější pekáč buchet co puťky v kuchyni všech zemí mohly kdy spatřit. 

Moje očekávání vložené do knihy se plnilo, čekala jsem že to bude jednoduchá zápletka, romantika, vtipně a ztřeštěně napsáno a to se mi splnilo. Knihu bych definovala jako klasický romantický příběh o dvou lidech, co se ze začátku moc nemusí, postupně se do sebe zakoukávají, prožívají spolu trapné chvíle, přejdou spolu přes "náročnou" životní zkouškou a žijí spolu šťastně až do smrti. Kniha je obohacena o recepty, které se mi moc nelíbili. Jednak jsem z nich měla hlad a druhak jsem neměla ingredience na to, abych si jídlo mohla připravit, z čehož se moje frustrace z hladu ještě prohloubila. Celkově bych knihu doporučila straším čtenářům, vzhledem k tomu, že hlavní postavy jsou dospělé osoby a o puberťáky tam je nouze.

Za poskytnutí recenzní e-knihy děkuji internetovému knihkupectví KNIHCENTRUM.cz. E-knihu si můžete zakoupit zde.

hodnocení: 80%






Během čekání na recenzák jsem si pořídila klasickou knihu, která se mi na konci rozpadla a musím podotknout, že nejsem jediná s tímto defektem.




7 komentářů:

  1. Nevím, jestli to byl záměr, ale svou recenzí jsi mě pobavila (dokážu se smát každé blbosti). :D Když jsem uviděla poslední fotku, zhrozila jsem se, jak to s knihami proboha zacházíš. Spíš bych se měla ptát, proč výrobci stále trvají na nekvalitě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takze kazde blbosti jjoo? Tak to ti teda pekne dekuju :D Ja po tech knizkach nechci nic extra jen chci aby se stranky nesypali kdyz je otacim, zas tak narocna nejsem :D

      Vymazat
  2. Tuto knihu bych si ráda přečetla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Neustále slýchám, že se někomu rozpadla vazba, zajímalo by mě co to s tou knihou prováděli. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Knížka se mi taky rozpadla!
    Celkem.. mě to naštvalo :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bylo by zajimave vypatrat komu se NErozpadla, nejspis by jich bylo hooodne malo :D

      Vymazat