sobota 6. července 2013

Postcrossing ~ 4

Další pokračování...
Začneme něčím jednodušším, třeba západem slunce z Indie.

Já Postcrossing prostě zbožňuji. Člověk si ani neřekne že něco takového chce a ono mu to příjde :D Až budu mít hodně peněz stěhuji se za ním do Nizozemska...

V které zemi, při teplotách 31 stupňů, jsi člověk dává horký šálek kávy? :D no přeci v Thajsku :D ja bych si tak maximálně dala led za výstřih.

Asi nemusím zmiňovat že tento pohled je z New Yorku že? :D 

Great dragon for a small girl :) from Beijing, China 

Proste miluji tu babču z Nizozemska, která mi toto poslala :D Je prostě boží a chci být její vnučka... Drze mi tam nalepila smajlíka s vyplazeným jazykem, já myslela že to dělám je já :D


Japonská Gejša od farmářky Yukari.

Chichichi :) Závidím si sama sobě, že něco takového mám. Radagast Šedý z Nového Zélandu.

Fantasy pohled z USA, ustál cestu s menšími defekty ale i tak jsem se štěstím málem počůrala :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat