úterý 9. července 2013

Book Haul #1


     Nastala změna, z Měsíční chvástačky jsem přešla na Book Haul. A důvod? Někdy se stane, že prostě celý měsíc nic nenakoupím. A Měsíční chvástačka naznačuje, že se má chvástat každý měsíc, sice se vetšinou u některých blogerek nechvástá každý měsíc ale i tak je to zaškatulkované v jednom měsíci. A já chci být volný ptáček a chci si se přidávat co chci a kdy chci :)

 Mám tu 4 knížky, jeden komiks, a jednu "knihu", respektive návod...

Druhé pokračování "Annas series" od Kendare Blake a to jest Dívka z nočních můr. Done, přečteno, konec mě pěkně naštval.

O můj bože, celkem lituji, že jsem si to koupila. Štěstí, že to bylo ve slevě. Emily Strange - ztracená, temná a znuděná od Roba Regera a Jessici Gruner.


Nemesis - Jo Nesbo, neodolala jsem a koupila jsem si jí. Je to 4. díl z 9. knih o detektivovi Harrymu Holeovi.

Delirium od Lauren Oliver. "Dystopie" o chorobě zvaná láska...

Probuzení tmy - 2. díl ze stejnojmenné série od spisovatelky Susan Cooper. První díl v čj nevyšel. ale když jsem byla menší viděla jsem film, a celkem mě zaujal. film Probuzení tmy.

A poslední již zmíněný "návod", příručka jak kreslit upíry. Tak snad mi to pomůže.







Žádné komentáře:

Okomentovat