sobota 6. července 2013

Postcrossing ~3

Dneska předpokládám, že toho bude hodně, převelice hodně...
Prvni je from Canada, chci žit v Kanadě :D Nesnáším Léto, žeru Zimu, Zimu, ZIMUUUUU


Tento pohled mě vážně udivil. Ne proto jak vypadá, ale odkaď je. Nevěděla jsem že se může dostat pohled i ze Slovenska :D jasné posílají se ze všech států :D ale tohle mě vážně nenapadlo

Lodička z Finska 

Jeden z mnoha dalších krasavců z Nizozemska. 

Starý obchůdek na Taiwanu.

Greetings from USA. Dodnes nevím jak se ten týpek jmenuje, nebo je to týpkyně? Čert ví.... Nesnáším, když jen napíšou Greetings from a from a ani se nepodepíšou.
U tohohle pohledu se vážně divím, že sem vůbec dorazil. Didie tak příšerně škrábe, horší rukopis než on má snad jen já.


Japonský pohled s britským filmem a poslaný z Ruska. Co víc si přát :D Neznám nikoho kdo by neměl rád Harryho Pottera.


Z Německa. Nejvíc mě pobavil styl hudby, kterou Sonja poslouchá. :D Two Door Cinema Club

Nádherný pohled z New Yorku. Ale myslím, že Mark je tak trochu posedlý městem kde žije :D Jeď tam a tam, musíš vidět to a to, tohle u vás určitě není, máme něco něco nejlepší na světě, NEW YORK RULLES!!




Žádné komentáře:

Okomentovat