sobota 2. března 2013

Měsíční chvástačka - únor 2013

                                                                                 Meme, které pořádá Judit.
Únor je skvělí měsíc na doplňování sérii.

                        Mám 2., 3., 4., 5., a teď dokonce i 6.  Snad Obama dá a budu mít i 1., 7. a 8.
                                                                                      Death note 6


Aa slinty slint.  Zbožňuji černobílé fotky na bílém podkladu. A uznejme, že ten chlapec taky ujde :P
   Padlí andělé 2 - Aerie a Zúčtování



JAko další jsem si doplnila sériie Pána prstenu. Mám druhý a teď i třetí.... ale první mi zase unikl :(
                                                 Pán prstenu Návrat krále - J. R. R. Tolkien

                                             A takto vypadá svlečený. No není to výstavní kus?



                                      Psala jsem, že tento měsíc je měsícem sérií. To opravdu je. Příběhy od Kathy Reichs, která přivádí na scénu Temperance Brennanovou a jejího parťáka Andrewa Ryana.
                                                                         Svaté kosti
                                                                         Kosti v písku
                                                                         Konsti na popel 



A poslední je kniha o zbláštním vztahu Christiana a Anastasie. Je to v Aj, nechtělo se mi za to dávat pětikilo.
                                                    Fifty Shades Darknes - E. L. James


2 komentáře:

  1. Taky jsem věrný doplňovač sérií :-)
    Death Note mám zatím první dva svazky, takže už se taky chystám na doplnění chybějících dílů, jenže už prostě nevím, které knížky koupit jako první! Je jich prostě moc a peněz málo! :-/ :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj největší problém je že nemám skoro nikdy celou serii komplet :D
      A vždycky mi chybí první nebo poslední díl :( A je pravda že je peněz málo...

      Vymazat