čtvrtek 16. dubna 2015

Soutěž

Ahoj dětičky moje (pokud je tu někdo starší 18 let a je dospělí, tak se za ono oslovení hluboce omlouvám :D), po delší době jsem konečně vytřídila knihy, které nechci. Ty které nestojí za nic prodávám na Databázi knih a ty které za něco stojí, jsem se rozhodla věnovat do soutěže. Doufám, že si některé kousky vyberete a nezešedivíte z mých zvídavých otázek.



Pravidla soutěže:
  • pouze pro lidi s dodací adresou v ČR 
  • soutěž trvá od 16.4.2015-1.5.2015
  • výherce bude jeden, dostane knížku, kterou si vybral + nějakou potřebnou serepetičku :3
  • knihy nejsou nové, buďto jsou jednou čtené anebo vůbec, nejsou poničené, poslintané a dokonce z nich není poznat co jsem měla kdy k obědu






3 komentáře:

  1. Určitě se zapojím, shodou náhod jsem dnes napsala recenzi na Kostičas :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Zapojuju se ale teď nevím, kterou kniha by se mi líbila víc XD Kostičas jsem právě přečetla a strašně se mi líbil a ostatní knihy bych si zase ráda přečetla, dilem, dilema...

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá soutěž o super ceny určitě se přihlásím. :)

    OdpovědětVymazat