pondělí 6. ledna 2014

Christmas Haul #5




Jak už tradičně bývá u knihomolů k vánocům dostáváme knihy. Haldu a haldu knih. Mým pěti odběratelům se srdečně omlouvám za pozdní přidání článku. Čekala jsem na po vánoční slevy muhehe :D Mou nejbližší rodinu jsem obdarovala mým wishlistem, se slovy, že kdyby mi náááhodou chtěli k Vánocům dát tak tady si můžou vybrat. Povedlo se. :)

Můžu říct, že jsem pyšná na svou pyramidku. Neříkám že je to moje největší kupa knih ale i tak je jich požehnaně.
Knihy které jsem dostala jsou převážně všechny. Dostala jsem Silmarilion, Húrinovi děti a další knihu od Tolkiena u které si nejsem jistá jak se jmenuje, myslím že legenda o někom a něčem. Na Aukru jsem ukořistila Pět neděl v balóně od Julese Verna.V po vánočním výprodeji jsem si dokoupila celou sérii Vampýrské akademie a k tomu první díl Nástrojů smrti, Assassin's Cread: Bratrstvo a Scarlet (samozřejmě já tupec si koupila druhý díl). 
  Též jsem dostala něco k povinné četbě k maturitě. Dracula tam sice není ale je fajne ho mít :D Olivera twista a Obraz Doriana Graye. Ze všeho nejvíc jsem zvědavá na Jámu a kyvadlo od E. A. Poa. Před Vánoci jsem měla ještě svátek a byla jsem obdarováná knihami Ďáblovo oko a experiment DOSADA, nemám vůbec ponětí co mám čekat :D Jako další jsem na Aukru ukořistila Stroncium Jiřího Kulhánka a od téžeho autora ještě Vyhlídku na věčnost. od přítele jsem dostala pokračování Zaklínače. Jako další mou fetiš knihu přes anděli je Angelopolis od Daniel Trussoni mírně okousaná od pesana.
Jen doufám že jsou to všechny knihy co jsem vám málo lidičkám chtěla ukázat. loučím se Já spolu s Albertem. Mějte se famfárově!! ☺

1 komentář: