pondělí 4. listopadu 2013

Profesorova dcera - Joann Sfar

Název: Profesorova dcera
Autor: Joann Sfar
Ilustroval: Emanuel Guibert
žánr: komiks, pro děti a mládež
nakladatelství: Meander
počet stran: 62
Anotace:Dělí je třicet století, a přesto… se milují! Jak požádat o ruku slečnu Lilian, dceru profesora Bowela, když je člověk ztracen v mlhavém Londýně na konci 19. století, a mumifikovaný před třemi tisíci lety? No není to prekérní situace?


~~~


   Profesorova dcera je něco mezi historickým komiksem pro děti a suchým anglickým humorem pro adolescenty. ♫♫♫ Je to vtipné, divné, není to naučné, člověk se při tom zabaví i pobaví. Mě osobně se to líbilo. Je to francouzský komiks ale přijde mi, že suchého anglického humoru je tam až až. Přijde mi zajímavé, že se oživlá mumie zamiluje do lidské ženy. A věřte, že tam není jen jedna mumie.
   Když jsem našla tuto knihu, myslela jsme si že je to kniha a ne komiks :D. Čekala jsem knížkou, román o tom jak se někdo zabouchne do dcery profesora a jak tam budou debatovat o tom jak je to morální či nemorální. A ono prd. Asi bych měla vážně začít dávat pozor co si kde kupuji.
Nicméně komiks se mi líbil a mile mě překvapil. Pro mladé čtenáře rozhodně stojí za čtení.







☺☺☺☺

Žádné komentáře:

Okomentovat