pondělí 29. dubna 2013

Postcrossing - první nálož

Všichni asi už dávno víte, co že to Postcrossing vlastně je. Akorát mě nikdo nic neřekl... Vážně vás lidi nemám ráda. Zabilo by vás snad kdyby mi někdo něco řekl o tak supr věci??mmm??? Néé, dělám si prdelky :) Cca v tom jedu už měsíc. Je to dosti návykové, a já už začínám mít absťáky!!!!


Můj první postcard přišel z Turecka. Je od Birdem, (když jsem jí děkovala za pohled, spletla jsem její jméno), která žije v malé vesnici a tak moc se jí líbí ČR, že jsem ji napsala pohled zpátky. Zatím nevím jestli dorazil, ale snad jooo...

  Pohled z města cofeeshopů, neboli z Amstru. Poslala mi ho paní učitelka s moc krásným rukopisem. Žije si na velké noze, bydlí v apartmánu se psem a manželem. Asi si tam taky skáknu na brko, a dá li štěstí sbalím nějakého fešáka.

From Germany. Bůh masakru. Slečna psala, že se jí film vůbec, ale vůbec nelíbil :D Tak prej že mě určo bude.

Další je od Mathewa z Malaysie. Konkrétně z Kuala Lumpur. Je zvláštní, že zrovna v ten den, co mi dopis přišel, jsem si koupila sešit se stejným obrázkem :D zrovna teď tam mají 32°C.

A jeden mimořádně nádherný z Německa. Strašně moc se mi líbí. Chtěla bych si ho nechat zvětšit a nalípnout na zeď.


Žádné komentáře:

Okomentovat