úterý 6. srpna 2013

Maximum RIDE: Volume #1 - James Patterson, Lee NaRae

název: Maximum Ride
autor: James Petterson, Lee NaRae
žánr: komiks
série: Maximum Ride
nakladatelství: BB art
vazba: paperback
počet stran: 248
vůně: inkoustová, smrdí jako hrací karty 
Anotace: Čtrnáctiletá Maximum Ride ví, jaké je to vyletět vysoko nad oblaka. Ona a další příslušníci jejího „hejna“ – Tesák, Iggy, Brepta, Pšouk a Andílka – se ničím neliší od obyčejných dětí, až na to, že mají křídla a umějí létat! Někdo by v tom viděl splněný sen, ale hejno má spíše pocit, že se ocitlo v hotové noční můře, když se znenadání objeví lidé z tajemné laboratoře zvané „Škola“ a unesou jeho nejmladší členku. Maxi připadne úkol zorganizovat záchrannou operaci, ale přijde pomoc včas?


Můj názor
Opravdu, ale opravdu nenávidím počešťování cizích jmen. Pšouk?! Děláte si ze mě srandu?!! Klasický příběh. Komiks o andělských "mutantech" po kterých jde zlosyn a kde podstata všeho je přežít (respektive neustále utíkat a schovávat se před někým). No vážně :D nikdy jsem nic takového nečetla :P Perfektně nakreslené ( i když co si budeme povídat, pro mě jsou komiksy a mangy stejné, liší se až obsahem). Pro mě je každá kresba svým způsobem krásná. Jsou tam roztomilé malé dětičky :D vážně hezoučce vypadají když se bojí (já vím trochu morbidní ale což). Nemám proti tomu nic zlého co bych napsala. Oddechový komiks který neurazí, ale urazí že je dalších 10 dílů a u nás se nejspíš ani nehodlají vydat a které se teď prodávají jen v Levných knihách. Jak nespravedlivé.


☺☺☺☺

Žádné komentáře:

Okomentovat